Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri

masa pelepasan:2024-06-24 19:18:59 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:546

Petua teras:Dongsheng,Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis pe

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak dan kapasitas kargo.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

DongshengThe fixed scissor fork lifting platform has good lifting stability and a wide range of applications. The cargo lifting equipment is mainly used for transporting goods between height differences in production lines. Memuatkan dan membuang bahan, menyesuaikan tinggi bahagian kerja semasa pengumpulan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi, mengangkat komponen semasa pengumpulan peralatan besar,DongshengPembuat jambatan naik bimbit, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

BinningenLukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya,DongshengPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah,DongshengPlatform mengangkat bergerak sendiri, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.


Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri



Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Pertama ia diperlukan untuk bermula dari sumber. Teknologi semasa adalah relatif maju. Apabila memproduksi platform mengangkat liga aluminium, yang besi patut dipilih untuk produksi? Kerana ada banyak bahan besi yang melawan korosion sekarang, menambah krom, nikel, dll. ke besi biasa untuk membuat besi stainless, mengubah struktur dalaman logam untuk mencegah rust.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Kerja langsungJatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri



Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

penyelamatan peralatanBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

DongshengBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


Hak cipta dan notis:
1. Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Dongsheng8 ton jambatan naik bergerakKegunaan khusus industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Aralmengesyorkanberita
AralBerita terkini